Prima pagină > D'ale mele, Muzica, News > Interviu – Blondu(Cartier)

Interviu – Blondu(Cartier)

Tupeu: Salut, Blondu. Pentru inceput spune-ne cine este Blondu’ in viata de zi cu zi.

Blondu’: Pai cine sa fie un om ca toti oameni,un baiat simplu.

Tupeu: Dupa 4 ani de munca cu trupa Cartier a-ti deschis „Brigada-C Records”, ce ne poti spune despre studio?

Blondu’: Ce sa zic nu ma gandeam niciodata ca o sa ajung sa am propriul studio…..am muncit destul de mult pentru al pune pe picioare si momentan este locul unde imi petrec cam majoritatea timpului.

Tupeu: Ca tot vorbim de studio, pregatesti un album pentru doamne?

Blondu’: Nu neaparat pentru doamne. albumul se va numi PE PLACUL DOAMNELOR si este un album in care vorbesc de femei mai bine zis un album despre femei facut sa fie ascultat de barbati.

Tupeu: Ai lansat acum ceva timp un remix a lui Snoop, „Gangsta Love” care a prins foarte bine in concerte din cate am observat. Cum ti-a venit ideea sa faci un mix dupa un cantaret din afara?

Blondu’: Pai am ascultat piesa cand a iesit mi-a placut foarte mult de altfel pot sa spun ca sunt fan snoop dar lucrul care ma convins foarte tare sa fac rmx-u a fost refrenu lu The Dream.

Tupeu: Daca ai avea sansa sa tragi o piesa cu orice cantaret din Romania sau din afara, pe cine ai alege?

Blondu’: Fara doar si poate Don Baxter si Cabron.

Tupeu: Apropo de Cabron, ce parere ai despre albumul sau care a reusit sa fie lansat deabia acum ?

Blondu’: Stiam demult de acest album,ce pot sa zic e un material bun.

Tupeu: A aparut un videoclip la piesa „V.I.P.E” cu Diamond Criss. In primul rand cine este Diamond Criss, si ce ne poti spune despre clip?

Blondu’: Pai Diamond Criss este o prietena foarte buna de-a mea….mentionez fata nu canta (pentru cei care m-au tot batut la cap) cine e, de unde e ca nu au mai auzit-o,la clip a fost debandada maxima s-a filmat de la 9 dimineata pana la 2 noaptea in Bucuresti in unul din studiourile de la Facultatea de Regie.

Tupeu: In concluzie cand asteptam albumul „Pe placul doamnelor”?

Blondu’: Momentan nu vreau sa zic o data si sa nu ma tin de promisiune,ideea e ca nu vreau sa ma grabesc deoarece vreau sa iasa exact asa cum imi doresc cand o sa iasa o sa se afle, oricum undeva pana la sfarsitul anului maxim.

Tupeu: Am vorbit numai despre Blondu’, ce ne spui despre trupa Cartier? Am vazut ca de vreo 2 ani au cam luat o pauza.

Blondu’: Ce pot sa zic, nu din vina noastra sa zic asa, au fost multe chestii care ne-au impedicat dar am trecut peste, in plus, am scos o piesa mai recent „Episodul 1” in colaborare cu Grasu Kdy si Buyo.

Tupeu: Pai cam atat momentan, iti multumim pentru interviu, un mesaj pentru cei care asteapta o noua aparitie Cartier.

Blondu’: Si eu va multumesc, un mesaj: NU scapati de noi :))

Sursa:  http://www.baietzi-buni.blogspot.com/

Categorii:D'ale mele, Muzica, News Etichete:, ,
  1. 27/05/11 la 20:25

    I prefer precisely what you men are up also. This kind of smart work and reporting!

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
