Acasă > D'ale mele, Funny, Not Funny > Ce-mi doresc de ziua mea?!

Ce-mi doresc de ziua mea?!

De cateva zile toata lumea ma intreaba ce-mi doresc de ziua mea.

Pai sincer mi-as dori sa nu fac 25 de ani, ci 18. Era frumos la 18 ani. Acum toate lucrurile sunt luate in serios, eu sunt luata in serios. Nu mai e funny!

Nu stiu daca e comuna treaba, dar pragul asta ma panicheaza rau. Parca nimic nu se mai intampla dupa 25 de ani. Cred ca de mica am avut o teama fata de aceasta varsta. Mi-am dorit mereu sa fiu majora,  atat la 18 cat si la 21, dar mai mult de atat nu mi-am imaginat.

In plus, acum iti vin tot felul de ganduri… Sa ai o familie sa faci un copil… si parca simti ca trece timpul si nu mai ai cand sa le duci pe toate la bun sfarsit.

De ziua mea, imi doresc sa am 18 ani. Sa fiu la liceu si sa nu am grija zilei de maine. Imi doresc sa schimb unele decizii pe care le-am luat, desi stiu ca ele m-au facut sa fiu cine sunt azi.

De ziua mea imi doresc sa nu mai existe tumori hipofizare si nici carii dentare.

Cel mai mult imi doresc ce-si doreste toata lumea…

fercire!

Categorii:D'ale mele, Funny, Not Funny Etichete:,
  1. 17/04/10 la 22:32

    Ce-ţi doresc eu de ziua ta:
    0. Nu am pus unu…fiindcă e cel mai important. Îţi doresc sănătate MAXIMĂ.
    1. Toate visele şi dorinţele să se îndeplinsească
    2. Să fii fericită şi să ai întotdeauna alături oameni care să te facă să zâmbeşti
    3. Să fii iubită ( din câte ştiu eu eşti aşa că nu ne facem griji la acest capitol )
    4. Sănătate

    Ciclul vieţii merge înainte. Trebuie să ştii să treci prin el ca printr-o călătorie, nu să te dai jos la o staţie numită 25 şi să leneveşti pe o bancă.

  2. 18/04/10 la 12:51

    Multumesc… cred ca e cel mai tare comentariu care l-am primit !

    >D<

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
