Acasă > D'ale mele, Muzica, Not Funny, Weed > Vlad(Cartier) – Capu’ Sus!

Vlad(Cartier) – Capu’ Sus!

Lumea te vinde,lumea te vinde
Tovarasia nu se mai masoara in cuvinte
Chiar si prietenul tau bun acum te minte
Azi e cu tine si tot el maine te vinde.

Te minte,fapte putine,multe cuvinte,
Erai bun de candidat ca presedinte
Te vinde,te da la Sabah la tv
Prietene n`ai prieteni ai prietene
Ne stim de mici inca de`atunci,
Ai vrut sa incalci una din cele 10 porunci,
Iubeste`ti aproapele fratele,frate,
Ii bagi pe gat faptele unui alt frate
Daca de mici mancati din aceeasi farfurie,
De ce el manaca acum la puscarie?
Si de ce tu manaci acasa linistit?
Ai patat farfuria cu care ai impartit.
Lumea te vinde,lumea te vinde
Fa`ti o lume a ta care sa te reprezinte
Lumea te vinde,lumea te vinde
Da`i in p*la mea pana nu te vinde i`a aminte.

Lumea te vinde,lumea te vinde
Tovarasia nu se mai masoara in cuvinte
Chiar si prietenul tau bun acum te minte
Azi e cu tine si tot el maine te vinde.

Lumea te vinde,mi`aduc aminte…
De vremea cand ziceam ca suntem dinte pentru dinte,
Si ca prin flinte trecem peste tot.peste foc,
Peste oamenii de care n`avem loc
Dar tu ai ars`o dubios, baietii te miros
Mirsosi urat si n`are rost s`o dai la intors
Esti gata sa iti vinzi aproapele,fratele
O sa`ti lovim arcadele sa nu`ti mai deschizi pleoapele,
Ma arde sufletu` pe tine te arde de sus
Daca nu ma torn cum l`a turnat iuda pe Iisus,
Eu pentru frate`miu sunt frate,pentru tine moarte
Daca incerci sa ne arunci cutite`n spate si
O sa fie rau cand pe saptele tau,la bulau,
In orice zi,o sa te futa unu nou
Ca tine ne`a vandut pe toti si pe Aka
Dar pietrele raman dupa ce trece apa.

Lumea te vinde,lumea te vinde
Tovarasia nu se mai masoara in cuvinte
Chiar si prietenul tau bun acum te minte
Azi e cu tine si tot el maine te vinde.
Fratia e fix p*la lumea moare de foame
Ca baietii de baieti sunt niste doamne
O Doamne,Cand banii sunt la mijloc
Lumea te vinde cum vand astia bere la non-stop
Pai tovarai ai o mie,frati unu sau doi
Suntem in familie n`o cauta cu noi
Cand ai,cand ai,cand iti merge bine
Toata lumea`i langa tine si se simte bine
Cand esti amarat si vrei bani imprumut
Lumea n`o sa`ti raspunda la telefon ca`i stresezi mult
Da` eu ii f*t in gat ii las sa moara
Altfel ei nu ma lasa sa traiesc nu`i vorba goala
Tin aproape pe fratii mei sangele meu
Altfel lumea te vinde asta e mereu
Toti sunt actori joaca bine asta e
De cand in instante e la moda saispele.

Asta e cu dedicatie asa… pentru toti „baietii” care si-au turnat fratii si tovarasii!

Vlad, Iony – Capu’ sus! Nu lasati puscaria sa va faca!

Categorii:D'ale mele, Muzica, Not Funny, Weed Etichete:, ,
  1. lilith
    14/12/09 la 18:47

    te asteptam afara…capul sus si sa stii ca prietenii adevarati abea acum ii vezi knd sunt alaturi de tine loa greu

  2. lilith
    14/12/09 la 18:51

    sa stii ca si Lil’ G ii place cum canti…ca statea in bratele mele linistit cat am vazut clipul asta…

  3. 14/12/09 la 20:09

    Capu sus Vlad! Ştim că trebuie să trecem peste probleme nu să ne împiedicăm de ele!

  4. Gopo Depravatu'
    14/12/09 la 20:30

    Asta e pentru cei din inchisori…,
    Care sunt acolo… ca sa scape adevaratzii infractori.

    Capu’ sus Vlad … Liberare usoara

  5. 15/12/09 la 00:58

    „Ce dreacu sa fac, si noi p-aici…. ne facem viata!!” Asta e replica care imi aduce in fiecare saptamana de Vlad, el obisnuieste sa o spuna mereu. Mi-e dor de tine Vladut! Ai grija. Ne vedem afara curand, eu stiu!

  6. lilith
    15/12/09 la 13:40

    si o sa-l avem pt ca sigur cineva de sus are grija de el…chiar daca mai face el greseli are un suflet bun…Te asteptam afara si untem alaturi de tine😦

  7. Marius Maus
    15/12/09 la 18:15

    Frate te iubesc frate esti viata ea muzik ta imi alina sufletu coaie eu si moca faceam laba pe muzica ta frate si berezovski tzinea lighianu frate respect si te asteptam afara curand frate

  8. Marius Maus
    15/12/09 la 18:19

    app frate capu sus nu uita frate cat am petrecut noi si ce bine ne`am simtit noi si ce gratare faceam noi cu sisu cu puya cu don baxter cu cosy cu toti baieti knd faceam laba in grup frate mi`e dor de vremurile bune asta e pt toti tovarasi nostri care sun la greu pentru covrig, comitet, sabar george luptatoru, sa fiti uniti frate si va astept afara la o laba in grup sa ne dam drumu in gura lu berezovski

  9. Alice
    15/12/09 la 18:22

    Mi-au promis ca o sa scap
    Atunci cand m-au inchis
    Ma enervez cand vad ca timpu’ trece
    Si ca a trecut o luna,doua,trei,zece
    Ceva nu merge bine…
    Apel peste apel…
    Am ghinion sau avocatu’ nu-i asa fidel
    Dar n-am timp acum sa vorbesc despre el
    Mai bine spune-mi…
    Ce mai fac baieti din cartier
    Sunt bine toti..?
    Mi-e dor de o terasa…
    De fratii cu care o ardeam…
    Pana dimineata…
    Mi-e dor de casa dar astia nu ma lasa…
    Nu ma lasa ca sa ma-ntorc acasa.
    CAPU SUS VLADUTZ!!! TE ASTEPTAM AFARA ….SUNTEM ALATURI DE TINE

  10. Sorina
    15/12/09 la 20:31

    Cazi..te ridici…tot ce zic e „Ai rabdare!”
    Capu’ sus Vladutz!
    O sa fie bine :X
    Ne vedem afara! :X

  11. Casca
    15/12/09 la 20:51

    Capu sus Vlad🙂 prietenii tai ADEVARATI din Hipodrom te asteapta acasa🙂 fii tare si te asteptam iar printre noi !

  12. Irina
    15/12/09 la 21:01

    Capu’ sus !

    O sa treci tu si peste asta Vladutz!

    Te asteptam afara😡

  13. Mocanu
    15/12/09 la 22:29

    luna asta e cel mai greu ptru tine😐 dar pte o sa fie bine si o sa vii acasa dupa arest sau cat mai curand..eu sunt langa tine la fel k toti celalti adevarati prieteni ai tai ! prin simplu fapt k meriti respect..multa lume importanta a luat foc ptru tine😉 nush ce draq se intampla in cartieru asta dar belele curg

    ai rabdare Vladutz k o sa fie bine .. Ne vedem afara >:D<

  14. Oancea
    15/12/09 la 23:15

    Vladutz tata…cu totii am facut multe greseli in viatza si multe din ele le regretam la fel cum regretam cu totii acum cele intamplate si sa nu uiti ca ai baietii kre te asteapta afara. Respect😉

  15. 15/12/09 la 23:24

    Vladutza ai grija de tine……..sper sa ne vedem cat mai repede :(:(:(:(:(:(:( …capu’ sus prietene

  16. Nikita
    16/12/09 la 03:11

    Sa nu uiti niciodata ca in viatza asta…roata se invarte, si mai devreme sau mai tarziu turnatorii vor iesi la iveala! Si avem noi grija de ei, sa iesi tu bine sanatos, te asteptam cu drag, bafta multa :*”

  17. krisa
    16/12/09 la 10:34

    lasa vladutz ca d-zeu are grija de toti…hai capu sus!!!!….vei trece peste…..

    Niciodată nu a fost uşor, acum e greu
    Sunt zile în care nu merge orce aş face eu
    Mă gândesc uneori poate ar fi mai bine,
    Să ma duc acolo unde e bine.
    Aş vrea să ţină capul sus fraţii mei mai mici
    Mama şi tata să ştie: voi fi aici mereu,
    Ce am făcut, ce după mine rămâne
    A plecat de la voi, pentru voi vremuri mai bune.
    Aş vrea să ţină capul sus tovarăşii mei,
    Să îi dea foc, să tragă tot până nu mai pot
    Să-şi amintească de mine si dacă inima cere
    Prefer in loc de lacrimii o sticlă de bere.
    Aş vrea să ţină capul sus cei care mi-au fost duşmani
    Să ştie că şi fără mine merge înainte,
    Până o să ne întâlnim toţi acolo sus
    O să încerc şi eu cât pot să ţin capul sus.

  18. 16/12/09 la 18:20

    Ma bucur ca sunteti alaturi de Vlad si promit ca la prima vizita am sa-i duc toate aceste commenturi. Sunt sigura ca se va bucura sa vada ca macar o parte din prietenii lui i-au ramas aproape!

  19. Gopo Depravatu'
    17/12/09 la 15:25

    sa ne anunti si pe noi cand te duci ….😦

  20. Ramona
    31/12/09 la 02:54

    poi nush ce sa zic….in afara de faptul k imi e dor de tn Vlad …si ….poate ne vedem cat mai curand …stii u bebe mic sa semene cu mn …(adik sa fie cu ochii verzi)……:X stii u ce si cand ai zis asta….. Capu` sus Vladutz…:X

  21. cosy
    09/01/10 la 19:31

    bai retardatilor…. nu va mai kk-ti pe voi in comenturile astea ca il asteptati pe vlad afara…. ca jumate din voi de pe forum-ul asta,il sunati numai cand avea „gazon” la el….in pula mea voi sunteti prietenii lui???si ….in pula mea vad ca toti zicetzi …”te asteptam afara si liberare usoara ….pai in pula mea de ce nu zicetzi o sa venim cu pachete la tine …daca tot zicetzi „liberare uroara”….. v-ati dus vreunu la el din toti care ati mancat kkt aici …NU! ….eu …DA! …. si nu fac atat tam tam si il plang in stanga si in dreapta in pula mea …eu caut o rezolvare …ca de plans nu mai e timp ca timpu trece si el tot acolo sta…lumea de aici imi da de inteles ca le place sa aiba un prieten in puscarie doar pt ca le e drag de zicalele alea”te astept afara” sau „capu sus” sau „nu o sa te uitam”….pe mine ma lasa rece forumul asta si cu prietenii lui care au postat aici…..daca eratii cu el …pentru el…pana acum ii dadeati capace dupa ureche de cate ori se credea in filme …cu droguri sau cu anturajul lui…daca erati tovarasii lui…nu aruncati cu pareri de rau pe aici si faceati in plm ceva,…. sper sa nu fiu judecat pt ce am zis aici …dragi prieteni al lu Vlad!

    • Ramona
      27/01/10 la 19:29

      Si ce te lauzi? Acum… daca ii erai prieten nu il lasai sa ajunga in situatia asta!

  22. 22/01/10 la 09:52

    Cosy…poate printre cei ” acuzaţi de tine ” mai sunt şi unii care au fost la el cu pachet. Poate mă simt acuzat pe degeaba. Poate că şi eu i-am dat ” capace la ureche ” ANI de zile dar nu a înţeles. Poate…poate…poate…
    DAR…poate ai şi tu dreptate şi poate nu toţi de aici se gândesc la Vlad, ce face acolo, cum se descurcă ş.a.

  23. lilith
    26/01/10 la 16:54

    auzi bai „smecherule” cat timp a stat la bucuresti si facea acelasi lucru cu tine…dc nu spui nimik…iti placea…te simteai bine…si acum cand de fapt tu esti ala care sa iesi tu la suprafata curat te dai drept prieten…poate fiecare dintre noi am incercat sa-l indreptam pe calea cea buna cum a putut…a fost alegerea lui si puteai sa faci si sa zici tu ce vrei ca dak el asta vroia sa faca facea…cine il cunoaste pe vlad stie…iar prieteni adevarati au fost altii mah…care intradevar au suferit pt vlad si nu aia care se bat cu pumnii in piept ca fac ei detoate si restul nu…si printre aia prosti aio bagato la mijloc si pe gagicata :))…poate iti ei bataie acasa :))

  24. lilith
    26/01/10 la 16:59

    aaaaaa……….si inca ceva mai „vedeta” ce esti tu, Vlad nu e mandru cum esti tu si sa stii ca l-ar bucura mult cuvintele astea de incurajare de la pesoanele care il cunosc si tin la el…dar ce sa stii tu…poate o sa stii sa a[preciezi cuvintele astea(dak o sa le primesti)doar dak esti Doamne fereste in locul lui…oricum Vlad indiferent ce zice „vedeta” de costel sa stii ca multi tin la tine si abea asteptam sa te vedem cu totii… pana atunci ai grija de tine si domnul sa te aiba in grija

  25. 26/01/10 la 17:12

    Eu zic că nu are rost atâta iureş că = 0 ( ZERO )
    Noi suntem aici şi el e acolo, nouă aşa cum suntem, cu sau fără bani, cu sau fără mâncare, suntem în libertate, el nu. Cine are câştigat de pe urma acestor comentarii şi schimburi de replici? TU ? Vlad? NIMENI ….
    Ar fi o idee dacă am putea face ceva pentru el. Şi dacă vreţi cu adevărat să faceţi ceva pentru acel băiat care îl citaţi în aceste rânduri FACEŢI .
    ++++++++++++++++++++

    FAPTE NU VORBE

    ++++++++++++++++++++
    @lilith – Nu ştiu cine eşti după nickname dar sunt sigur că dacă îl cunoşti pe Vlad ai şti că ” ar fi mândru ” doar dacă nu s-ar mai discuta atâta pe tema asta şi degeaba. Ar fi mândru dacă aţi fi mai reţinuţi în polemici psihologice de prietenii şi fapte. Ar fi mândru dacă aţi fi tăcut din gură.

  26. 27/01/10 la 19:36

    Ia nu va mai certati atat ca nu am facut post-ul asta ca sa va aratati voi prieteniile fata de Vlad. Nici pentru Cosy si nici pentru nimeni altcineva.
    Eu m-am tinut de promisiune, commenturile voastre au ajuns la Vlad care s-a bucurat mult pentru ca il sustineti.
    A primit de curand un nou mandat si pe parcursul lui va fi transferat la Tichilesti. Acolo va putea primi si vizite si pachete… asa ca de acum in colo puteti sa-l sustineti cu ceva mai mult decat cuvinte!
    Pe masura ce aflu mai multe am sa scriu… pana atunci sa ne rugam pentru el sa scape!

    • Tibi
      31/01/10 la 18:48

      CINE ESTI?

  27. lilith
    30/01/10 la 11:01

    anini ma cunosti foarte bine…si nu ar trebuii sa comentezi prea mult asupra declaratiilor mele! SI AM INCHEIAT CITATUL ;))

  28. Tibi
    31/01/10 la 19:07

    din toti care vorbiti aici…vorbiti din vorbe auzite exact ca pizdele de copii …habar nu aveti nici macar de ce e arestat…si va bateti cu pumnii in piept ca va futea cand era afara…ce dracu ma…:)) draci corditi

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
