Prima pagină > Caternica, D'ale mele, Pamflet, Weed > 10 lucruri pe care as vrea sa le fac!

10 lucruri pe care as vrea sa le fac!

Din categoria lucrurilor pe care as vrea sa le fac pana mor:

1. Sa castig la loto!1217742485

Poate este un cliseu… dar eu ma vad cheltuind banii😀

In plus, saptamanal pun care un bilet la loto… dar nu am castigat niciodata mai mult de 150.

2. Sa conduc un X6!

x6De cate ori le vad pe strada ma ia cu furnicaturi… Cred ca intr-o viata anterioara am condus una… nu de alta dar prea visez cu ochii deschisi la ele!

3. Sa fac multi copii!

Pana de curand imi doream doar un copil… Lucrurile s-au schimbat, acum imi doresc sa am cel putin 3. O familie numeroasa aduce intotdeauna mai multa fericire… dar si probleme🙂

4. Sa merg la un conccert P.Diddy!

Inca de mica mi-a placut de el, si recunosc ca pana acum cativa ani exista si o atractie fizica. Acum sincer m-as bucura doar sa-l aud cantand intr-un concert!

5. Sa vizitez Londra si Tokio!

Recunosc ca in Londra am fost, dar am stat doar 3 zile si nu am avut timp sa vizitez capitala asa cum merita. Poate … dupa ce castig la loto!😛

6. Sa-mi cumpar o casa in the Big Apple!Big apple

Nu m-am gandit inca la o locatie exacta… Bani sa am ca totul vine de la sine. Insa viata in state nu se compara cu nimic altceva.

7. Sa-mi permit o pereche de Jimmy Choo!

2184723053_7601555991_o

Cred ca este cel mai sofisticat, dar si cel mai scump brand de pantofi. Cu toate astea modelele sunt incredibile si merita toti banii!

8. Sa o duc pe mama intr-un concediu la mare!

Niciodata nu imi iese faza. Cand eram mica… erau alte vremuri, acum abia daca o mai vad acasa seara cand vine de la munca. Iar daca e libera… gaseste cateva scuze sa nu paraseasca locuinta.

9. Sa-mi gasesc o pasiune, cel putin la fel de mare pe cat era televiziunea!

M-am cam saturat sa stau acasa, insa nici in mass-media nu mai vreau sa ma intorc. Poate ca mai sunt si alte lucruri la care ma pricep… inafara de a critica😀

10. Sa-mi fac luna de miere in Olanda!😀

Depravare continua!

  1. Terra
    28/12/09 la 21:37

    Cu punctele 7 şi 8 mă confrunt şi eu, plus o adăugare la 7 – o pereche de Christian Louboutine.

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
