Acasă > D'ale mele, Not Funny, Politica > Cainele moare de batran si prostul de grija Cameliei Gusatu!

Cainele moare de batran si prostul de grija Cameliei Gusatu!

Cam asa e acum la Braila. Toti prostii mor de ciuda ca a ajuns Camelia Gusatu director al Directiei de Cultura din cadrul Primariei. Da cine ati fi vrut ma sa fie? Mama voastra??

Camelia a fost 9 ani redactor sef la MegaTv. Are o licenta in Management, Marketing în Afaceri Economice în cadrul Universităţii „Constantin Brâncoveanu” Brăila si masterat pe Bussines Management. A fost consilier al Primariei.

A fost sefa mea timp de 3 ani… si nu o injur cum fac unii dobitoci, ci ii multumesc ca mi-a deschis apetitul pentru audio-vizual.(cu toate ca altii… mi l-au inchis) Va mai intreb o data… Cine ati fi vrut sa fie? Mama voastra…

Nu cred ca este in Braila o persoana publica, de sex feminin, mai indragita decat aceasta fiinta. Va legati de viata ei personala? Mai bine ati trage cu ochiul in oglinda! Pe cati din voi v-a ajutat? Acum ati lasat capul in pamant? Daca nu… ar trebui! Sunteti doar niste frustrati obositi care nu sunt in stare sa recunoasca succesul altora!

Imi e scarba de astfel de indivizi!

  1. echoofsilence
    11/08/09 la 21:34

    Eu nu am cunoscut-o prea bine desi am mai auzit de ea. Daca e competenta foarte bine, daca nu probabil ca va pleca singura sau demisa.
    Razvan, fostul tau coleg de la Arcasu’

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
