Acasă > D'ale mele, Not Funny, Sarcina > Uite bebe nu e bebe!

Uite bebe nu e bebe!

Cam asa am trecut eu prin emotii pe parcursul saptamanii. Dupa ce m-am dus la pensionarul ala de la spital(v-am povestit in alt post), am facut ecografia si ma anunta entuziasmat ca o sa am un bebe.

Fericire mare pe capu’ meu!

Bun…Inca din ziua aia m-au luat durerile. Si ce dureri…

A doua zi ma duc hotarata la spital(de data asta la maternitate), la urgente ca sa vad ce se intampla. Doctorita care…era mai mult un soi de asistenta(doctor adjunct) imi zice sa ma duc la un cabinet particular super performant, ca daca ma ia la urgente tre’ sa ma interneze.

Si plec. Ajung intr-un final la cel de-al treilea doctor ce avea sa ma consulte. Intru..(asta parea mai normal) ma intreaba el doua trei chesii si iar aud: „Dezbracarea si hopa sus pe masa!”. Deja ma lua cu calduri…stiind prin ce-am trecut, m-am urcat hotarata pe masa, m-am apucat cu mainile de manere si am inceput sa strang din dinti.

Cand… surpriza! Ia dom’ doctor un obiect in forma unui stilou, il introduce cativa centimetri si incepe sa se uite pe un ecran mare din dreapta mea(pe care sincer nici nu-l observasem pana atunci). Zic taci ca-i bine, am scapat usor!bebelus_1_545_2007031593349_953

In timpu asta asistenta ma interoga.

Asistenta: -Ai mai avut sarcini?

Eu: -Nu, nici macar o intarziere.

Doctorul: -Cum sa mai aiba… tu nu vezi ce-i aici!

E… si din momentul ala au inceput sa-mi tremure picioarele, mi se urca sangele la cap din ce in ce mai repede.

Am mai facut un test de urina sa vada daca nu e extrauterina, dupa care a urmat verdictul: Nu esti insarcinata! In loc sa ma linistesc simteam ca ma enervez mai tare.

Mi s-a explicat ca o sa fac un bebe… intr-o zi… insa pana atunci mai am de facut cel putin un an tratamente peste tratamente!

Deci…  Am fost insarcinata pentru cateva zile, pana cand am aflat ca nu sunt!

  1. 05/07/09 la 19:52

    😦 …….

    • 05/07/09 la 20:17

      asta este… alta data!🙂

  2. 06/07/09 la 12:40

    Trist😦

    • 06/07/09 la 13:14

      Asa este…foarte trist! Atat in ceea ce ma priveste cat si din prisma sistemului medical!

  3. Juztina
    11/02/10 la 00:28

    Salut! Am si eu o intrebare: cati ani ai?
    Dragut blog-ul, sanatate si bafta in continuare!

    • 11/02/10 la 01:29

      25 de ani, multumesc mult!

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
