Acasă > Not Funny > Doctori pensionari

Doctori pensionari

Azi am fost la un prim control. Pe langa faptul ca am cautat un amarat de cabinet in tot spialul, am si dat numai peste asistente isterice.

In fine.. am intrat in cabinet si m-a bufnit rasul instant! Doctorul avea 2 perechi de ochelari puse una peste alta. Cu toate astea nu eram sigura ca ma vede!😀
Dupa interogatoriu… a urmat celebrul:”Dezbracarea si hopa sus pe masa!”. Eram toate culorile la fata, plus ca erau 40 de grade si curgea apa pe mine. Nu va zic ce a urmat… a fost groaznic!

Eu nu le inteleg pe fatucile astea care se duc la ginecolog de la 14 ani in fiecare luna! Va place sa umble cineva in voi sau cum?

In fine …dupa atata chin am crezut ca macar primesc un rezultat.

Fals!20_weeks_pregnant

Doctorul asta cred ca e pus de maimutoi acolo, pentru ca m-a trimis sa-mi fac o ecografie. Pai  frate.. asta puteam s-o fac de la bun inceput si nu mai treceam prin atatea chinuri..

Da na..

Tre sa traiasca si el din ceva, ca doar pensia de doctor e mult prea mica!

