Acasă > Cartier, Caternica, Muzica, News > Cosy – „Mai greu ca tine”

Cosy – „Mai greu ca tine”

Vineri, 10 IULIE 2009, Cosy isi lanseaza ultimul album „Mai greu ca tine” pe scena de pe Faleza Brailei la orele 19:00. Se asteapta sa fie un show incendiar, cu ajutorul invitatilor: Codu Penal (Shoby & Cabron), Iony, Bulgaru, Cartier (Blondu` & Vlad), Mona, Magic. Prezentator: Ameriknu Va asteptam pe toti [ e moca :)) ]. Multumim!

Shobby ft Cosy & Cosmina – Noi 2

Cosy – Tot ce am vrut

  1. 30/06/09 la 10:51

    deci am ascultat aman2 melodii… si promo`ul albumului…. deabea astept sa apara:X cel mai belea album!! respect Cosy, Codu` Penal si totii ceilalti de pe albumu care ii pe VINE!!!!!

    • 30/06/09 la 16:36

      Iti multumesc in numele lui Cosy pentru sustinere si te asteptam la lansare!

  2. 01/07/09 la 18:52

    dap… super tare … la mai multe meldi.. as veni si eu la lansare.. dar am alte probleme pe cap…. bafta …si traiasca muzica de strada..

  3. 01/07/09 la 18:57

    Cosy canta super tare,foarte putini ajung unde este el acum!!voi veni la lansare pentru ca sunt un fan inrait de-al lui!……R3SP3CT COSY!

  4. 10/07/09 la 23:02

    super tare concert frate :X:X…respect all :X:X..va iubesc:x

  5. 10/07/09 la 23:03

    super tare concert frate :X:X:X…respect all ;x;x;x;x va iubesc >:D<:*:*:*:*

    • 11/07/09 la 13:46

      multumim!

  6. cattaaa
    12/07/09 la 13:33

    cum putem asculta si noi albumu?…un tracklist ceva la el .?…

    • 12/07/09 la 13:57

      Albumul se gaseste la vanzare! nu este dat pe net😉

      • cattaaa
        12/07/09 la 14:06

        unde se gaseste?

        • 12/07/09 la 14:11

          Daca esti din Braila te costa 150 de mii, imi lasi datele tale si il primesti, daca esti din alt judet, ti-l pune Cosy la posta, insa te costa 200 de mii.
          Daca te intereseaza lasa-mi datele tale.

          • cattaaa
            12/07/09 la 14:18

            te anunt eu cand am nevoie;)…nu poti sa pui tracklistu si coperta pt http://www.hiphopkulture.com??

            • cattaaa
              12/07/09 la 14:19

              hiphopkulture.ro ,scuze

              • 12/07/09 la 14:21

                Daca as pune piesele pe net, cine ar mai cumpara albumul?

  7. cattaaa
    12/07/09 la 14:24

    tracklistul doar, Nu piesele… si dc nu exista un site de unde sa se poata comanda albumul?…uitate pe hiphopkulture ca acolo apar toate albumele la discografie (adica Tracklistul si Coverul doar, nu si piesele la download)….daca vrei sa faci ceva si sa vinzi trebuie sa-ti promovezi muzica, altfel in afara de 10 oameni din braila cine mai cumpara? ai comenzi din tara cumva?…mai gandestete ,putina promovare pe site`uri nu strica;)

    • 12/07/09 la 14:29

      Eu am un programsi nu sunt singura cu care pot sa-ti dau jos orice format audio care exista de pe orice site.
      Lansarea va avea loc si la Bucuresti. Si da… albume se vand mai bine pe net decat la lansari. Asta e clar. am sa fac un colaj din piese…dar imi va lua ceva timp..probabil maine va fi pe site.

  8. fan_cosy
    13/07/09 la 15:47

    Da.Intradevar e bine k s aude si de braila in industria asta a hip hop ului romanesc.Nu critic pt k nu merita critikt dar am si eu o intrebare.Dak toti raperi din braila ar avea banii de kre dispune cosy ar fi cum se spune concurenta nu?nu ar mai fi un singur reprezentant al muzicii hip hop din braila ar fi mult mai multi chiar si fara talent dar totusi ar fi o gramada.nu pot spune k sunt un fan al genului gangsta people dar e o realizare pt braila.kti bani au trebuit pt acest concert?1000?2000?euro?pai de unde frate banii astia?de unde?din sponsori?hai sa fim seriosi.si mai aiurea este k noi toti ceilalti suntem considerati niste fraieri de catre marii muzicieni din braila kre fac lansari de album p faleza dunarii cu intrare gratis.lansarea din pacate nu am vazut o p toata dar se pare k a fost un succes pt cosy.bravo lui.ii uram succes pe mai departe.ink ceva :am vazut foarte putine trupe din braila kre au kntat in deschidere de fapt au fost doar 2 nu?adik buyo and co si cartier dak nu ma insel.p c criteriu s a facut alegerea?cine il iubeste mai mult pe cosy sau cine il pupa mai mult in cur p cosy?toata chestia asta e aiurea pt toti ceilalti pt k cei din afara si aici ma refer la artistii consacrati din bucuresti sau alte „capitale” hip hop din romania cred k singurul mc sau cantaret sau rapper din braila e cosy.aici gresesc :si ceilalati kre au kntat in deschidere.oricum lansarea a fost misto cool sau cum vreti sa ii spuneti si speram k ati vandut si ceva albume si k ati dat peste nas celor kre isi iau albumele d p net.p viitor va uram mult succes si asteptam cu nerabdare urmatoarea lansare de album.pace voua (p.s. unde era cabron?k nu prea l am vazut.si kt a costat videoclipul acela cu shobby?si kti ani a muncit k sa faca rost de bani pentru el?si ce mai face tiki?acestea au fost intrebari retorice?)

    • bdc
      13/07/09 la 15:54

      nu e vb de pupat in cur mai frate nu stiu daca ai observat ceva la lansarea asta treaba a fost facuta in familie……..iar asta spune tot nu mai face afirmatzii aiurea daca nu stii ce si cum,tot ce tzine de concerte lansari de albume se fac intre prieteni nu cu oamenii care sunt falsi, si au in cap numai interese.

  9. fan_cosy
    14/07/09 la 15:26

    sa presupun k raspunsul l am primit de la blondu din trupa cartier.sa stii k eu t respect p tine si zic asta fara misto dar dak stau bine sa ma gandesc „familia” era mai mare si p langa asta spuneai k intre prieteni nu?ma crezi dak iti spun k unii dintre „prieteni” vorbea foarte frumos de cosy si nu dau nume k nu imi place si mai spui k nu cu oameni kre au in kp interese.eu ma gandesc k dak acel „prieten” kre vorbea rau d cosy cu vreo 2 luni in urma acum era p scena deci era un prieten adevarat era in familie nu?crezi u k toti de langa cosy ii sunt prieteni?eu nu cred frate dar asta nu conteaza k nu p mine ma afecteaza si nici p tine dar dak mai chema vreo 2, 3 trupe din braila[la alegerea lui cosy}nu era altceva?pierdea ceva?eu nu cred.imi aduc aminte la alte lansari ale voastre{cartier cosy}au fost mai multe trupe.oricum nu am zis k lansarea nu a fost buna sau k nu mi a placut.e frumos sa vezi si in braila un concert 100% hip hop dar nu asa cum scria in ziar k „hip hop made in braila” k nu a fost asa si stii si u.lansarea si concertul in sine au fost o treaba buna kre a adus numele lui cosy langa shobby adik langa cei mari din hip hop dak pot spune asa si asta nu poate sa faca dekt bine si pt cosy si pt alti cantareti din braila.la intrebarea cu kt a costat vad k nici un raspuns oricum nici nu ma asteptam la unul dar dak nu t superi mai am unele intrebari:e adevarat k apare si sisu p album?(sincer as dori un raspuns dar nu unul d genul”cumpara albumul si o sa afli” k asta nu se va intampla.sonorizarea si toata aparatura era a primariei sau adusa de voi?si sa stii k afirmatiile le fac pentru k zic eu k stiu ce si cum.

    • 14/07/09 la 17:02

      Bun, de data asta iti raspund eu.
      Apare si Sisu pe album, daca asculti colajul ai sa gasesti si o particica din piesa trasa cu Sisu. Sonorizarea nu a fost nici a noastra nici a primariei.
      Atat trupa Cartier cat si Buyo si Grasu l-au ajutat mai mult sau mai putin pe Cosy, el a stabilit cine sa cante in deschidere si mi se pare normal, e lansarea lui face ce vrea!
      Nu stiu cine si ce vorbea de Cosy, de obicei noi ne injuram in fata!
      Lansarea nu a costat atat de mult cat iti imaginezi. Nimeni nu a fost platit sa cante, asa ca s-a rezumat la albume…si alte cheltuieli marunte si de bun simt.
      Daca mai chema cateva trupe din Braila, deja nu mai era lansare de album ci devenea concert.
      Nu stiu…tu spui niste chestii… pe care nu le inteleg: „lansare cu intrare gratis”.. pai daca mai dadea omu bani si la intrare nu mai cumpara albumu. NU?
      Faza cu pupatu in cur…si aici..nu stiu ce e in capu tau!
      Zici de Cosy… ca ar reprezenta Braila…pai frate chiar o reprezinta. Si nu spun eu asta, ci aia care cumpara albumu, care vizioneaza clipurile sau care asculta pe net melodiile. Zi tu altu din Braila care e la fel de cunoscut si in celelalte orase?
      Cabron si Iony nu au putut sa vina pentru ca au avut o obligatie „in familie”.
      Clipul lui cosy a costat in jur de 1000 de euro.
      Cosy nu munceste. Muncesc altii pentru el! Iar de bani nu s-a plans niciodata, asa ca nu vad de ce ar face-o acum cand s-au vandut albumele.
      Tiki nush ciine e..plm…

      Ps. Daca esti atat de sarcastic de ce nu lasi commenturi cu adevarata ta identitate?!?

  10. fan_cosy
    14/07/09 la 17:48

    ok.ai dreptate.nu am eu de ce sa comentez si sa fiu cum spui u sarcastic in legatura cu cosy si cu toata chestia asta pentru k intradevar sunt un dobitoc mic si prost kre stiu baieti kre au acelasi talent k si cosy poate mai mult si ma intriga faptul k dak aveau si ei posibilitatea poate vedeam si noi alte nume de artisti consacrati (cum spune un prieten de al vostru) p scena de pe esplanada.si u zici sa ti zic eu altul din braila?pai zi mi u mie altul din braila kre are tatal doctor si conduce masina de 30000 de euro si canta.poti sa mi zici?nu poti dar ce vrei la braila cosy e cel mai cunoscut pt k a avut si cum sa se faca cunoscut prin talent nu zic k nu are talent dar si cu ceva material.eu nu am nimic cu cosy si sunt sigur k el nici nu ma stie dar ma intriga faptul k e asa laudat si vai vai vai.are talent intradevar dar are si lolo k dak nu avea lolo se chinuia sa iasa din braila k multi altii.si zici u sa dau commenturi cu adevarata mea valoare.pai sa ti explic: la noi mai toata lumea are brigada si aici ma refer la rapperi.mai toti cu brigade cu grupuri si alte adunari si mai ciudat e k la noi nu se accepta critica ba mai mult criticul este sifonat pt k critiktul nu accepta si o alta opinie in afara de :’sa moara mama frate esti cel mai tare.sunt un fan inrait de al tau.esti bestial.susuanu rulz’si mai bine dekt sa mi dau numele scriu anonim si nu o fac din lasitate sau k imi e tare frik sa nu mi rupa cosy kpul k nu imi e dar e mai bine asa si oricum nu ar trebui sa va intereseze cine scrie doar c scrie acea persoana.am si eu o intrebare pentru tine.ai auzit de rappy?sau de kst?sau de cumicu?poate nu stii dar videoclipul lui cumicu are p youtube mai multe vizionalizari dekt cel al lui cosy.si ziceai k ,cosy nu munceste stiam asta si chiar nu il plangeam k nu are bani eu am intrebat kt a muncit pt a si putea face videoclipul.oricum eu va multumesc pt k mi ati raspuns si pot spune eu k am avut o discutie amiabila si nu cu amenintari si ii doresc succes p viitor lui cosy si asta o fac fara a fi ironic mult succes si lui blondu si trupei cartier si sa mearga treba la studio si mult succes si tie la megatv.va promit k nu voi mai fi sarcastic si voi tace din gura si voi inchide ochii knd am sa vad urmatoarea lansare si nu am sa mai trimit commenturi cuiva sau la adresa cuiva kre nu stie cum e sa muncesti k sa poti sa ti faci o piesa sau cum e sa muncesti pt a ti cumpara un trening sau o pereche de adidasi dar asta e unii ,au noroc iar ceilalti au bani.

  11. fan_cosy
    14/07/09 la 17:59

    si apropo de lansarea cu intrare gratis:din moment c au fost bani pt inchiriere sau c dracu s a platit acolo eu ma gandeam d unde banii.dak venea altul si spunea k vrea sa cante p esplanada era altceva nu?si sa stii k se pot face lansari cu intrare iar la intrare knd platesti primesti cd ul deci intrarea e pretul cd ului.d c nu ati facut asa?nu sperati k o sa vina multa lume?sau nu credeati k va veni cineva ‘strain’ knd vedea k e 15lei intrarea?asta e raspuns la ce ai spus u in legatura cu: ‘lansare cu intrare gratis’si ink ceva tiki si t.a.c.t.u sunt doi baieti kre au cantat cu cosy sau cosy cu ei k nu stiu prea bine si a fost televizata chestia asta.ma gandeam k o sa i vad si p ei la lansare.

  12. BDC
    14/07/09 la 20:35

    Hai sa te lamuresc io ca sa nu mai apara discutzii de genu o lansare de genu nu costa 1000 2000 cum ai zis tu……lumea care a fost acolo si aici ma refer la baxter shobby bulgaru cartier buyo grasu totzi au cantat moka.Au fost lansari facute pe bilet si publicu asta din Braila care se bate cu pumnu in piept gen ceeace faci si tu acum,datorita faptului ca s-a pus un pretz nu au venit,cand o sa ajungi sa faci si tu treaba asta ai sa vezi ca nu e chiar asa usor.In al 2 ilea rand ca tot zici Cosy daca nu avea…deci nu bani sau masina lu tasu aici te corectez e 37 de mii nu ii dau ideile pe care le are nici flow sau timbru vocal,v-atzi obisnuit sa facetzi niste afirmatzii doar asa din invidie sau din ce cacat mananca alzii.Te asteptai sa vezi la concert niste copii care s-au apucat de 2 3 4 luni care habar nu au cu ce se mananca stilu asta de muzica? TIKI???? E Ticy mai frate nu te supara dar mi se pare ca vb asa ca sa te aflii in treaba.Data viitoare te rugam pe tine sa organizezi un concert ca asta si sa aduci tu pa cine vrei……In momentu in care unii se chinuie sa faca ceva pt orasu asta altzii critica.Da-mi niste nume de trupe din Braila pa care vroiai sa le vezi la lansarea lu cosy si am sa itzi spun io de ce nu au avut ocazia sa cante.Toata lumea munceste sa isi atinga visu doar ca demulte ori orice ai face nu e bine tre sa invatzam in primul rand sa respectam munca altora iar afirmatziile pe care le facem sa fie pe baza unor dovezi clare.Ma stiu cu cosy de la 14 ani coaie si in atatzia ani am vazut multe cacaturi care mai decare sa traga pa el…..nu vreau sa il laud io pula mea nu trebuie sa il laud io lumea care il apreciaza……Asa de final hai sa itzi mai zic ceva banuiesc ca ai auzit de verbal si ei au o gramada de bani banuiesc ca ai auzit de tatone si el are multzi bani…si multzi altzii asa ca hai sa nu mai zicem daca nu avea….bani sunt o posibilitate in plus iar pentru faptu ca el a avut posibilitatea asta nu trebuie condamnat ai zis de tactu pai fratzie stii catzi bani are baietzasu ala??? de 3 ori mai mult ca,cosy dar ca muzica…….ma abtzin.Nu bani fac muzica , din muzica se fac bani daca ai ambitzie si insisti la un moment dat ai sa ajungi unde a ajuns cosy…

  13. fan_cosy
    14/07/09 la 22:26

    bine frate cum spui tu .ai dreptate greseala mea a fost k m am apukt sa comentez p acest blog si sa stii k nu e din invidie pentru k nu am zis niciodata k e de kkt ce face cosy si sa stii k respect c face chiar dak nu ma crezi.poate k dak era o discutie libera sau p un forum unde nu avea sustinatori era altceva dar asta e si t asigur eu k nici nu vreau sa ajung unde a ajuns cosy .

  14. Spectator
    14/07/09 la 22:31

    „Tiki nush ciine e..plm…”

    omu’ cred ca se refera la ticy = un cocalar, un lautar infect (cred ca si gay) : http://hi5.com/friend/photos/displayPhotoUser.do?photoId=1242374683&albumId=118805027&ownerId=118659922

    a scazut mult cosy in ochii mei cand a scos piesa aia cu el … nu trebuie sa ne „prostituam” sa ajungem la national TV … plm …

    (asta aveam pe suflet) :))

  15. Spectator
    14/07/09 la 22:47

    deci .. ;)) am omis o intrebare, la care vreau sa mi raspunda Blondu’ :

    De ce nu a cantat Alin?

    mie imi place … daca aveam eu bani sa mor de nu i faceam un album pe cheltuiala mea … pula mea …

    voi doi cantati perfect impreuna … :(((((

  16. Brigada-c
    15/07/09 la 08:01

    hai ca itzi raspund de ce nu a cantat ,pentru ca omu nu are caracter si nu merita sa faca parte din familia noastra,in plus ca nu a fost lansarea mea asta a tzinut de cosy…ca sa ma repet nu lucram cu oameni care au invidie si care o ard gen TE DUCI LA LANSARE LA ALA?????…..

  17. Brigada-c
    15/07/09 la 10:06

    aaaaa…si am uitat elementu principal din ce am intzeles pa nu stiu ce piesa a zis ceva de shobby…dupa asta cand vreodata o sa crezi ca va mai canta pa aceeasi scena cu el???????????

  18. Spectator
    15/07/09 la 11:38

    Ok man am inteles … de piesa stiu si eu si ai foarte mare dreptate …😦 plm … (trebuie sa ti alegi din timp de ce parte vrei sa fii). Va salut.

  19. Brigada-c
    15/07/09 la 12:31

    ok ma bucur ca s-a intzeles.Pentru alte nelamuriri asteptam intrebarile…Sfat nu mai punetzi botu la ce cacat mananca lumea

  20. 15/07/09 la 21:30

    sal la toti mie chiar i-mi place cosy
    dar spuneti-mi si mie de unde pot sa cumpar si eu albumu asta

    • 16/07/09 la 13:04

      Daca esti din Braila vb cu Cosy… cosy_la_familia
      Daca nu…lasa-mi adresa ta iar Cosy iti va trimite prin posta albumul!

      • stefan
        19/07/09 la 17:02

        dr.tr.severin,splai mihai vieteazul nr.17
        bl.B

        • 19/07/09 la 18:36

          Pai da-mi si numele complet, localitatea si codul postal, ca il trimite prin mandat postal si ii trebuie toate datele

          • stefan
            19/07/09 la 20:00

            herjeu stefan lucian
            strada splai mihai viteazul, nr.17, bloc B, scara 3, Ap.5, Etaj 1
            Drobeta Turnu Severin
            judet Mehedinti
            codul postal 220044

            numai sa imi spui si mie cat costa si in cate zile ajunge
            merci mult

  21. stefan
    19/07/09 la 19:59

    herjeu stefan lucian
    strada splai mihai viteazul, nr.17, bloc B, scara 3, Ap.5, Etaj 1
    Drobeta Turnu Severin
    judet Mehedinti
    codul postal 220044

    numai sa imi spui si mie cat costa si in cate zile ajunge
    merci mult

    • 19/07/09 la 20:03

      te costa 20 ron.. si va ajunge cred ca saptamana viitoare…pe miercuri asa

      • stefan
        19/07/09 la 20:11

        deci atunci il astept?

        • 19/07/09 la 20:30

          da..ok!

  22. stefan
    19/07/09 la 20:12

    te intreb ca poate esti in tema
    stii ceva si de shoby sau cabron mai scot ceva nou?

    • 19/07/09 la 20:30

      Ambii isi vor scoate albumele in toamna asta din cate stiu eu. Si eu le astept cu nerabdare!

      • stefan
        21/07/09 la 08:39

        salut
        i-mi spui si mie daca mi-a pus cosy albumu
        ms mult

        • 21/07/09 la 18:06

          Habar n-am… eu i-am dat adresa…da el e la Buc. acum si nush ce face. Cred ca l-a pus!

          • stefan
            22/07/09 la 09:48

            ok ms mult

          • stefan
            23/07/09 la 14:20

            sal si scuza-ma ca te tot deranjez
            mai stii ceva daca mi-a pus si mie cosy albumu
            zi si mie te rog
            ms

  23. stefan
    19/07/09 la 20:41

    ok ms
    si astept albumu lui cosy saptamana viitoare!

    • 24/07/09 la 13:41

      Am vb cu Cosy si a zis ca ti-a pus albumu…Mai incolo..tine de posta cand il primesti!

      • stefan
        24/07/09 la 14:03

        ok si merci mult de tot

  24. stefan
    24/07/09 la 23:05

    am luat albumu de la posta
    ms mult

    • 25/07/09 la 14:39

      Nu ai pt ce! Noi iti multumim ca ai cumparat albumul!

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
