Acasă > Caternica, Funny > Trei motive sa te razgandesti! Sau nu?!

Trei motive sa te razgandesti! Sau nu?!

Am citit in urma cu vre-o 2 ani intr-o revista desprte faptul ca dragostea nu poate fi voluntara.
Dragostea adevarata poate fi redusa la raspunsul a 3 simple intrebari:

1.Cum te-ai vedea crescand copii alaturi de aceasta persoana?

20_weeks_pregnant

2.Cum te-ai vedea discutand cu aceasta persoana despre sentimentele tale, despre placerile si nemultumirile pe care le impartasiti?

14acf8edc275932b99d226722f6c6833

3.Si cum te-ai vedea alaturi de aceasta persoana in cele mai erotice situatii pe care ti le poti imagina?

pup

Daca raspunsul la toate cele trei intrebari este unul pozitiv, se pare ca ai reusit sa-ti gasesti persoana alaturi de care sa-ti traiesti restul vietii!

Bine… asta spunea un nene in  revista, eu zic ca dupa cativa ani petrecuti impreuna prioritatile se schimba intr-o relatie. De multe ori erotismul scade de la an, la an. Poate e normal sa fie asa… eu insa am de gand sa profit de el pana in ultima clipa🙂

Categorii:Caternica, Funny Etichete:, ,
  1. Crina
    22/06/09 la 18:57

    Sa stii ca este interesant!
    Nu mi’am pus problema niciodata din toate cele 3 puncte de vedere!

    • 22/06/09 la 19:35

      E vezi… sunt bune si amintirile mele la ceva :))
      Asta din lipsa de imaginatie ca nu mai stiam ce sa scriu!
      :*

  2. 25/06/09 la 10:25

    daca nu sar direct la a treia mai bn ma duc la curve…. amaru masii de dragoste :)))

    • 25/06/09 la 16:15

      Nu recomand! :))

  3. 25/06/09 la 23:30

    prea tarziu🙂

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
