Acasă > Caternica, Funny, Weed > Puterea de a deveni invizibil

Puterea de a deveni invizibil

M-am gandit in ultima perioada la ce as putea face daca as deveni invizibila. Am ajuns la concluzia ca lista este prea mare ca sa o scriu acum, iar unele din acele lucruri as prefera sa nu le impartasesc cu nimeni, poate nici macar cu mine 🙂

Am ales insa zece lucruri pe care le-as face daca as fi invizibila!

1. I-as varsa cafeaua pe laptop sefului meu! (nu ma intelegeti gresit, nu sunt tocmai nebuna, dar individul lucreaza de 2 luni in televiziune, are peste 100 milioane pensia si inclinatia de a ma scoate pe mine din fire)

2. As fi foarte curioasa sa vad ce fac politicienii nostrii cand nu sunt camerele de filmat pe ei!

3. Probabil ca as mai arunca un ochi asupra prietenului meu, sa vad daca admiratoarele lui someaza!(nu ma mandresc cu asta)invizibil

4. As incerca sa-i demasc pe cei care iau spaga!(de la politistul cu care dai examenul de conducere, pana la doctorul care iti cere 12 milioane pentru o cezariana)

5. As petrece o saptamana in sediul Serviciilor Secrete!(dupa care cred ca as fugi din tara)

6. As studia comportamentul oamenilor fata de semenii lor!(este incredibil cate poti sa aflii atunci cand nimeni nu te baga in seama)

7. Probabil ca l-as vedea pe petronul firmei la care lucrez!(de la un timp am inceput sa cred ca este si el invizibil)

8. Le-as juca niste feste prietenilor mei!(nimic grav… cat sa ma injure dupa :))

9. As fuma in disperare, chiar in sediul politiei🙂

10. Desigur, as asculta tot ce vorbesc ceilalti despre mine😀

Voi ce ati face daca ati avea aceasta putere de a deveni invizibili?

Categorii:Caternica, Funny, Weed Etichete:, ,
  1. Crina
    20/06/09 la 17:55

    Adevarul e ca eu as face lucruri mai rele🙂
    Inclusiv sefului meu =))

    • 20/06/09 la 18:00

      Crina mama, stim cu totii ca nu ai toate oile acasa😛
      Lasa ca scapam noi si de astia!

      • Crina
        20/06/09 la 18:05

        Fata! Ce zici tu? Mi le’a adus Becali pe toate inapoi :))

  2. 20/06/09 la 19:55

    maih, admiratoarele nu o sa le poti controla niciodata, eventual pe el😉
    adica, ele pot sa se inmulteasca pe minut, important e felul in care raspunde el. Stii tu, raportul cerere/oferta😉

    • 20/06/09 la 20:02

      Da stiu🙂
      Pana acum nu mi-a dat motive sa ma indoiesc!
      Sa-i tina Dumnezeu obiceiul!😀

  3. Matilda
    21/06/09 la 11:13

    Eu daca as putea sa devin invizibila,
    1. L-as ciupi de fund pe Dani🙂
    2. Asfura cate zece mii de la fiecare persoana din braila
    3. Ca si tine, as fuma oricand, oriunde
    4. AS da palme celor care ma enerveaza
    5. si mi-as bate joc de politistii prosti

  4. John Constantine
    30/06/09 la 11:28

    as crea haos in tara. Sabotaaaaage!!!!! si apoi m-as culca

    • 30/06/09 la 16:35

      Ar fi ceva… doar ca haos este deja😀

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
