Acasă > News, Pamflet, Politica > Fara rampa dar… cu pretentii!

Fara rampa dar… cu pretentii!

Astazi mi s-a atras atentia asupra unui lucru: „Casa Alba” adica sediul in care isi desfasoara activitatea Primaria, Prefectura si Consiliul Judetean Braila(plus alte servicii) nu are rampa pentru persoanele cu dizabilitati!

Bun, deci ne-am racit gura degeaba cu societatile comerciale, am fortat amenzi, am derulat campanii… si cine ne trag teapa? Autoritatile locale!

Asta ca sa nu imi aduc aminte de faptul ca nici sectiile de votare(o mare parte din ele) nu au avut rampa pentru persoanele cu dizabilitati.

Mai mult, se pare ca un ordin al prefectului interzice accesul in cladire prin intrarea principala a institutiei. De ce? Pentru ca in 22_primaria_braila_ansamblu_t2spatele cladirii, se afla o alta intrare(care ce-i drept trece prin curtea unui hotel) pe care cetatenii sunt indemnati sa o foloseasca cu incredere. O data intrat aici, aflii ca de fapt esti la subsol. Incerci sa urci… greu,pentru ca scarile mari, cu covor rosu nu sunt pentru tine cetatene! Mai cauti… si in final dai de un lift ascuns. Urci un etaj si aflii ca esti la parter?!? Dar pe aici nu ai voie nici sa intrii… nici sa iesi😕

Daca incerci sa cauti un birou.. o camera… iti urez „Multa Bafta!”

Ideea e ca multa lume se pierde prin aceasta cladire? Sa fie oare special creeat acest sistem?  Ca sa uiti problemele pentru care esti de fapt acolo?
Gresit! Nu faceti decat sa-i enervati mai tare pe cei care vin in audiente!

Categorii:News, Pamflet, Politica Etichete:, , ,
  1. 09/06/09 la 19:17

    …poate ca ai dreptate dar n am inteles bine….rampa sau trampa ?

  2. 10/06/09 la 15:39

    Rampa pe care pot sa urce persoanele cu handicap locomotor. Cele care se folosesc de carucior sau cadru.

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
