Prima pagină > Caternica, News > Romanian Music Awards la Craiova

Romanian Music Awards la Craiova

Da.. a saptea editie baff baff baff, cum zice Pimpeanu…

A fost un mare kk dupa parerea mea. Exceptand premiul pentru cel mai bun hip-hop, acordat lui Puya.

In nebunia mea am tot incercat sa gasesc mai multe informatii despre manifestare, insa… surpriza… pe MTV.ro nici urma de asa ceva.

Dupa care vad afisul:

rma


Si zic… Unde-i frate MTV-ul?

Dupa care imi pica fisa… nu e MTV Romanian Music Awards la Craiova ci Romanian Music Awards la Craiova.

Pff… Si atunci de ce nu se numesc simplu – Premiile muzicale romanesti?

Pai Romanian Music Awards  fara MTV? Cred ca intra in categoria „ROMANISME”.

  1. Steluta
    09/06/09 la 15:25

    Draga Madi, la ce te asteptai…🙂
    Imi e dor de tine! POP

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
