Acasă > Caternica, Funny > Unde ti-ai dori sa te trezesti maine dimineata?

Unde ti-ai dori sa te trezesti maine dimineata?

50 de persoane au raspuns la aceasta intrabare in filmuletul de mai jos!

Pentru mine personal intrebarea nu are foarte mare relevanta, atata timp cat m-as trezi langa aceeasi persoana.

Facand exceptie de acest lucru, mi-as dori sa ma trezesc in patul bunicilor mei, sa beau laptele care mi-l pregatea bunica si sa joc sah cu bunicul. Din pacate amandoi sunt morti, ceea ce face ca dorinta mea sa fie imposibila.

Sau mi-as dori sa ma trezesc in Olanda(ca sa pot sa fumez „bun bun”  in liniste).

Tu unde ti-ai dori sa te trezesti maine dimineata?

Categorii:Caternica, Funny Etichete:,
  1. Crina
    07/06/09 la 19:29

    Mi-as dori sa ma trezesc in patul lui Eminem!
    :X:X:X:X

  2. Roxena
    07/06/09 la 19:39

    Da, e ceva Crina!
    Eu totusi mi-as dori sa ma trezesc intr-un hamac, pe o plaja exotica, sa inot in ocean, sa fac dragoste cu un barbat superb, iar a doua zi… sa ma trezesc din nou in aceeasi camera imputita din camin, sa nu am apa sa ma spal pe dinti, iar langa mine sa zaca un individ pe care l-am agatat in tipm ce eram sub influenta bauturilor alcoolice.
    Nu ca dorinta mea e mai interesanta =))
    Ciao bella!

  3. 07/06/09 la 19:54

    @ Crina – Multa bafta!😀 stiu ca asta e visul tau😛

    @ Roxena – Interesanta dorinta, dar mai interesanta e realitatea?😕

  4. WaTzaP
    10/06/09 la 11:29

    Interesanta ideea sa te trezesti in Olanda. Te dai jos din pat, il aprinzi..si te culci la loc.

    Da..mi-ar placea sa ma trezesc acolo si asa nu am nimic de pierdut, daca ma „pierd” in alta tara. Totusi, ideal ar fi sa ma pierd si pe langa o „dutch girl „.

  5. 13/06/09 la 04:26

    o intrebare la care nu m’am gandit niciodata dar, raspunsul stiam deja: la 100 de mii de ani lumina, peste 1000 de ani inainte in timp si pe o statie interplanetara gen USS Enterprise din Star Trek..

    Simplu nu ?🙂

  6. 13/06/09 la 12:50

    @WaTzaP – Nu-i rau, esti pe drumul bun :))

    @ByREV – Interesant, eu chiar nu m-am gandit asa departe😀

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
