Acasă > Caternica > O zi naspa

O zi naspa

Sunt sigura ca am avut parte cu totii de zile mai putin bune. Zile in care ai impresia ca esti inconjurat numai de idioti si toata lumea are ceva de impartit cu tine.

Astazi am avut parte de cateva momente in care am crezut ca mai rau de atat nu se poate… si totusi s-a putut.

Am inceput de dimineata, cand incercam sa sa filmez niste cadre intr-un parculet. Prezenta mea se pare ca i-a deranjat pe niste copii, care in loc sa fie la scoala, spargeau seminte in parculet pe ritmurile marelui maiestru Guta.

In fine… nu am inteles niciodata inclinatia copiilor spre manele si cu atat mai putin a comportamentului acestora.

Imediat dupa incident am incercat sa fac un material cu cabinetele medicale si cum vom fi noi nevoiti sa scoatem bani din buzunar pentru un simplu control la medicul de familie. In timp ce filmam sigla centrului respectiv, ma trezesc impinsa de un individ, la vre-o 40 si ceva de ani, care ma acuza ca il filmez pe el.

Frate … te-oi fi crezand tu „omu pajanjan” da sigur pe sigla celor de la centru medical nu erai!

Si in fine, ajung la studio, ca sa constat ca nici pe blog nu pot sa 084scriu linistita. De ce? Pentru ca sunt indivizi frustrati care considera ca blogosfera nu este destul de mare. Imi e mila de ei!

Mda… a fost o zi plina de evenimente!

  1. Adela
    04/06/09 la 15:20

    Stiu cum e, si eu am trecut prin etape dinastea😀

  2. WaTzaP
    10/06/09 la 11:34

    Ca, fata..nu poti sa-ti bagi si sa-ti scoti ca sa te calmezi. Deci, iti ramane sa-i ignori🙂

  1. No trackbacks yet.
Comentariile sunt închise.
