Acasă > Funny, News, Pamflet > Draga TVR!

Draga TVR!

3631230588406__1235Ca vreau sau nu… trebuie sa ma dau bine pe langa astia de la TVR.
In curand, mai precis pe 22,23 si 24 mai, Braila este gazda celei de-a V-a editii a Festivalului International de muzica usoara George Grigoriu.

Pana anul asta postul de televiziune la care imi desfasor activitatea(cu drag si spor nemotivat) a transmis in direct festivalul.
Acum presedintele CJ s-a hotarat sa aduca TVR-ul sa transmita. Nimic de zis, bravo lor!piata_traian

Un festival ca asta era si pacat sa nu fie difuzat pe un post national, avand in vedere ca participa 26 de concuranti din toate colturile lumii, iar premiile sunt consistente.
Problema e ca TVR-ul a cerut exclusivitate, a platit si a primit-o!

Astazi am incercat sa iau legatura cu organizatorii pentru a primi accesul la festival. Vroiam sa fac o scurta stire, in ultima seara, eventual cu viitorii castigatori. Din pacate am fost foarte dezamagita sa aud ca trebuie sa ma milogesc de cei de la TVR pentru a intra cu o camera de filmat in sala de spectacol. M-am simtit foarte prost, tinand cont de faptul ca pana in acest an noi am transmis in direct  fara a primi in schimb vre-un plic (asa din pur voluntariat).

Asa ca draga TVR… ne lasi si pe noi sa filmam? Bani nu avem… de dat, dar promit eu ca dupa festival o sa va faca Stancu cinste cu o savarina la Continental!

Categorii:Funny, News, Pamflet Etichete:, ,
